Usługa przepakowywania, pakowania wyprodukowanych towarów coraz częściej staje się popularna. Przedsiębiorcy zaczynają doceniać i liczyć oszczędności, które co packing generuje. Przez ten fakt coraz więcej firm podpisuje umowy z firmami zewnętrznymi.
Czym jest copacking?
Słowo copacking oznacza kompleksowe pakowanie towarów. Taką usługę zaczynają pełnić firmy zewnętrzne, których zadaniem jest tylko i wyłącznie przepakowywanie oraz pakowanie. Dodatkowo firmy te zaczynają także zajmować się zwrotami, reklamacjami i pakowaniem zestawów promocyjnych. Profesjonalne przepakowywanie oznacza, że producent nie musi interesować się już jak będą zapakowane jego towary, jak będą wypromowane czy też jakie symbole będą identyfikowały się z danym produktem. Przez taki fakt bardzo często zdarza się, dzisiaj, że te same towary, ale inaczej zapakowane spotykają się nieraz w jednym sklepie.
Pełny profesjonalizm
Pakowanie towarów przez profesjonalne firmy to tylko mała część oferowanych usług. Tego typu firmy projektują opakowania, przepakowują produkty z opakowań zbiorczych do pojedynczych, kompletują produkty do promocji, profesjonalnie etykietują towary.Podpisanie umowy z firmą zewnętrzną, która całkowicie zajmie się pakowaniem, przyczynia się do tego, że przedsiębiorcy nie muszą wynajmować dodatkowych pomieszczeń, zatrudniać kolejnych pracowników czy też kupować do pakowania konkretnych narzędzi.
Firmy zajmujące się na co dzień co packing iem wszystko to już mają.
Solidność
Bardzo ważne jest by producent podpisał umowę z firmą solidną, taką która towary będzie przepakowywać terminowo i schludnie. Dlatego też tak istotne są referencje kolejnych firm zajmujących się pakowaniem towarów. Od tego jak dany towar będzie zapakowany, oznaczony, jaka na nim będzie etykieta, zależy jego sprzedaż i popularność wśród konsumentów.Na rynku jest wiele firm zajmujących się przepakowywaniem i większość z nich dba o swój wizerunek i o swoje opinie. Przepakowywanie towarów powinno być procesem bardzo szybkim w swojej realizacji i z tego też powodu takie firmy są bardzo elastyczne i jak najbardziej skracają czas wykonywanej przez siebie usługi. Jednak przy tych podstawowych parametrach większość firm zdaje sobie sprawę, ze muszą być też firmami solidnymi. Firmy zatrudniają profesjonalny personel, który dba o interesy firm, z którymi podpisane są umowy. Graficy projektują odpowiednie symbole, proponują konkretne kampanie reklamowe a pracownicy odpowiedzialni za pakowanie, solidnie pakują dany asortyment.